wiho

Jag mår verkligen superduper bra idag. Betygen var verkligen väldigt bra och jag jobbar mig upp från skiten i 8:an. ÅÅÅH, happyface.

Somsagt så blev jag väldigt skoltrött i 8:an och jag gjorde flertal grejer jag ångrar. Det var väldigt jobbigt år för mig då jag inte hittade någon motivation överhuvudtaget. Tänkte inte på framtiden som skulle komma, utan levde för stunden. Vilket är bra det men jag levde för mycket. Mina provresultat var helt åt skogen, förjävliga. Klarade mig nästintill till G varenda gång, enstaka VG på mina omdömen.

MEN nu, är jag back on track och verkligen fokuserat hela nian. Självklart skrattar jag och gör grejer jag inte borde göra osv men samtidigt lär jag mig nya saker, tar ansvar för migsjälv och verkligen taggar till på prov. Nu handlar det om min framtid, gymnasieval och allt. Jag lyssnar på lektionen även om det är tråkigt.

Och jag vet att det var sååå många som sa att jag borde ta tag i skolan redan i 8:an men jag kunde helt enkelt inte. Först i slutet av 8:an innan sommarlovet så hittade jag mig själv och la in den sista växeln. Men nu är jag i topp och betygen är grymma, provresultat är bra. Ni vet verkligen inte hur lycklig jag är!!

Jag ligger på VG-MVG nivå i ALLT. Så jäkla glad. Så nu, hela nian har jag jobbat på och försökt. Det är de minsta man kan göra, FÖRSÖKA. Ni ser vad som hände med mig, jag har otroligt bra omdömen nu. Positiva kommentarer och ännu ett tips som kan höja mitt betyg ännu mer för att jag inte ska sakta ner tempot för att jag VET att jag har det betyget. Men det spelar ingen roll, jag ska vara igång och fokusera ännu mer än vad en människa kan ;)

Tro mig, hur tråkig skolan än är, så är den super viktigt. Det handlar om att förbereda er för framtida jobb och hela köret. Vet att många tycker det är bullshit men försök, ni kommer inse varför sen!

2012 är MITT år, med MINA vänner och MINA hästar. Ni galet braa finaste vänner!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Månriddare°

fett söta tycker jag?

HAHHAHAHAH

du är bäääst bebo <3

2012-01-24 @ 19:38:15
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0