Woopwoop - om man ens säger så

Har ingen passande rubrik, igen...
Men ska fixa stallet och rida ut Ubbe. Ska prata med pappa och se om vi skulle till Martinsen och rida Otto! Efter det ska jag dra till mina galna tjejer, får se vad vi gör. Vi löser det!

Jag är på ovanligt bra humör då jag fick en härlig joggingtur imorse, vill ni veta varför? LÄS nudå.
Jag och Emily hade ansvar att släppa ut hästarna idag, då mamma var och jobbade. Jag vaknar vid halv nio men somnar om(?) och vaknar av smset som mamma skickar och frågar om hästarna är ute.
Jag springer ner, säger till Emily. Emily flyger ur soffan och vi båda hoppar i de närmaste skorna. Jag fick ett par foppatofflor -.-
Emily tar det lilla stallet medans jag springer ut med hästarna här hemma. Har uuuuurdålig kondition. Men jag hann bli klar innan mamma kom hem och min syster kom precis innan henne så vi made it.

Lite roligt faktiskt, då jag verkligen sprangsprang. Har nog inte sprungit så mycket sen cupen i skolan. Haha, onödig information. Nu ska jag byta om och börja med stallet.


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0