30 Juni 2012 Resultat

Åkte till Ale igen men med Cindy och Thistle. Jag hoppade Cindy lb och la. Lb var dock en stilbedömning= inget bra när jag har Cindy. Jag vet ju att jag är lång osv men inget jag hakar upp mig på.
 
LB-  Hon var väldigt fin. Blev lite väl stark i slutet men fick ett ner. En linje. Oxer till räcke och hon blev riktigt stark men jag fick igenom min förhållning men hon valde att inte lyfta. Inget att tänka över men annars var jag nöjd :)
LA. Hon var fin på framhoppningen inne på banan blev hon huuuur stark som helst men OJ vad hon hoppa. Riktigt fina språng. Bakbenen visar sig mer och mer för varje gång! Dock rev vi ett plank ursväng. Fick inte loss henne men det går bättre och bättre. Det är ju trotsallt 3dje La:n för henne så jag tvivlar inte på att den hästen kan hoppa, no way.
 
Men jag är väldigt nöjd trots sura nedslag. Men jag var så stolt över henne, min fina tjej som knappt någon har trott på. Men vi grejar det. Somsagt, riktigt nöjd!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0