All the weekend

Torsdag: Tränade jag Ubbe, det vet ni redan.
Fredag: Fixade jag alla hästar osv. Hängde med Emily på tävling.
Lördag: Tävlade jag Cindy, kommer i ett separat inlägg.
Söndag: Hoppade jag Otto i Ingaredspaddocken. OJ va fin han är. Helt otroligt, dock ingen film. (vi har lite secrets på gång i veckan)
Måndag: Hoppade Fortini och Palett i Ingaredspaddocken. Palett var helt otrolig! Saknat att hoppa henne, för såna språng hon tar, så mycket luft och hon hoppar så väl! Fortini var också riktigt duktig. Har dock svårare att reglera galoppen då han är så stor och han hänger sig lite i bettet. Men det blev bättre och han hoppade väldigt bra.
Tisdag: Red Ubbe i hagen (tappad sko) Mycket galopp och han var riktigt jobbig i början men helt fantastisk i slutet. Cindy red jag ut, Zack hängde med efter. Palett red jag ut, hon tappade en sko... Fortini dressyrtränades av Åsa.
 
Jag har även jobbat några kvällar så nu får jag ett par ridbyxor, skit snygga! Ska även få en KL tröja som jag ska jobba av, helt amazing är den!!
Har lite blandade bilder från allt som kommer upp under natten då jag ska kolla på en film först. Filmklipp har jag från alla träningar osv. SJUKT mycket att visa för er. Så håll utsikt, mycket att göra under natten!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0