Förlåt..

--BLOGGEN! Menár det verkligen! Inte alls meningen att glömma bort bloggen! Men sanningen är att jag inte haft tid eller ork. Men en ´snabb genomgång tänkte jag dra nu!
1.Jag var på DAgstorp som ni vet?
2.Två dagar efter att jag kommit hem från Dagstorp åkte jag yttligare en sväng till Skåne för att vara på Falsterbo.
Där köppte jag:
*JW ridbyxor (vita) 715:-
*Equline tävlingstskojrta (lila bling bling!) 350?:-
*Strumpor (vanliga 14par !) 100:-
*Svenska ridsports förbundet's tjock tröja. (mörkblå med flaggor o.s.v) 599:-
*Hoppspö (blingbling) 50:-
Tror det var allt.. just massa redbull också juuuuu ;)
3.Jag kom hem och fick andas ut, umgicks med kompisar osv. Jätte kul och mysigt,.(if you know whatt I mean?)
4.Åkte med familjen till Gotland -som jag är nu!-
 
Så ja? Jag är där jag är nu?
På Lördag kanske det blir att åka till Gotia Diskot i gbg niccceeee one!
 
Ingen bild för detta inläg då mammas data e helt stöööörd!
 
xoxo
//Kelly
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en pikeur shorta jue :)

Svar: HHAHAHAHA veeeet FANNYYY ;D
Kelly & Jenny

2012-07-19 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0