Helt sjukt..

Idag mina underbara goaste bloggare, idag var en sjukt rolig dag ska jag bara erkänna :D
Började dagen med att jag gick till stallet och red två stycken otroligt grymma ponnysar!
Svääärr :D
Rojsan övade jag på att korta och länga, provade en övning som Annika givit mig i uppgift till Rojsan.
Jätte lätt att göra, man behöver bara två stycken bommar, det ska vara 12 meters mällanrum- och vipps så kan man träna på att dra på med tre galloppsprång och med att korta och försöka få fyra och t.o.m fem! Solklart! Det klarade hon galant! (Y) Lite svättigt blev det allt men det gick!
Prinsen gjorde jag samma sak med, men jag gjorde mest förarbete i trav innan. Och där var har sjukt duktig :D Hängde inte alls i tyglarna som han brukar! Sjuuukt nöjd!
Så imorgon blir det att rida ut, packa och tvätta (Y)
 
Sedan så träffade jag Ribbe, och vi cyklade in till Lilla Edet där vi köppte Red Bull -KÄRLEK!-
Sedan träffade vi Simon och Jarryd, och vi cyklade vidare hem mot Göta och till Ryrsjön. Trevligt trevligt ;)
ååååå vad jag saknat Ribbe asså! Våran humor asså. Love you BIITCH! ;*
 
juuusste, igår var jag och mammsen på en ''Random rodetripp'' i gbg.. HÄHÄHÄ lööve.. blev bland annat en resa till Hööks, tre täcken fick jag med mig hem :D
2 st svätt täcken så att pollarna matchar!
1 limegrrööööönt regn täcke till rojskii!
Sedan åkte vi till Ö&B och stooor handlade HAHA ''bara färg'' var det ja mamma? ;))
lööve you mammihh!
 
Mera update imn (om jag hinner!)
Slänger in en bild på minan bebbiiiiisar ;*
 
puuusss ;*
 
//<Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0