it's amazing

Nu väntas det ett killer-inlägg, precis detta inlägget kommer bli rörigt så ni är åtminstone förvarnade!
 
När jag var och jobba i Vårgårda så var det en kvinna som var där och jag hörde henne säga;
. Vill man bli bäst i hästvärlden redan som tonåring så får man lägga undan killar, kompisar, kläder, fester och det är inte många ungdomar som gör klarar av det. De vill ha en varierande vardag men så fungerar inte hästvärlden.
 
Och det är verkligen så sant. Man måste fokusera på hästarna om man vill bli bäst men JAG tycker att man ska få vara med vänner någon gång för att känna att man verkligen känner suget när man vart ifrån hästarna. För jag har ett par fantastiska hästar här hemma och jag har guldvärda vänner som ändå förstår att hästar tar otroligt mycket tid.
När vi träffas (jag och bästisarna ;))) så gör vi allt så overkligt kul. Vi överdriver allt just för att vi inte träffas så ofta förutom i skolan. Och jag vet inte vart jag hade stått idag om det inte vore för två helt amazing vänner, som jag inte har träffat på 1 jäkla månad. Även om jag älskar hästar så saknar jag mina vänner så otroligt mycket. De får mig att må bra närsom!
Men nu är det fokus på hästarna, mitt i säsongen. Jag vet att det kommer bli bra i slutet av allt. Hur det än blir, så står mina vänner där. Mina hästar är i form. Jag kan inte begära så mycket mer. Förutom att detta blev ett väldigt rörigt inlägg och jag vet inte vart jag vill komma med det här.
 
Kolla min bästabästis inlägg här http://sirihelinn.devote.se/blogs/20876143/otroligt-.htm#WriteComment
Mitt egna lyckopiller, både Anna och Siri. LOVE U GUYS!
 
Jag tycker ändå att man ska kunna vara med sina vänner någon gång ibland men om man vill bli bäst/väldigt bra så krävs det fokus och engemang för har du det så får du kontakter. Det blir en lång kedja men ett helt underbart minne, tro mig!
Nu avslutar jag detta, tjofräs!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0