Mjaaooo! Kellyyyy grrr..

TTJOLLAAAHOPP!!
 
hejhej, som jenny sa -JAG KOM TREA- på lilla rundan kval 1 med Rojsan. Det bästa av allt var att jag hade rätt så hård konkuräns, om ni vet vad jag menar.. kolla bara på vilka som tävlade typ? Så aaa trea i L.A med Rojsan och 8 fel med bästa Prinseplutt!
Sedan andra dagen så fick jag ett stopp och två ner med Rojsan-mitt fel .. rattade bara med händerna och nää bläääääää på mig!
Prinsen DOCK var stjärnan för dagen! Bara 4 fel i L.A+5 vilket också var mitt fel, blev lixom en ormsväng! Men fattar ni? BARA 4 fel :D Jätte stålt!
Sista dagen var PISS rent ut sagt! Det var minst 25 grader och jag hade kavaj osv, såå var rätt varmt.. (paniik!)
Både Rojsan och Prinsen var sjuuuuukt fina inne på framhoppningen och jag kännde mig aaaas taggad inför finalen! (med båda btw!) meeen.. Rojsan tittade -ööh WTF? :O- och vi fick lxm inget flyyt :/ utesluten :(
Prinsen var för pigg! ööh WTF? :O Och bara stack med mig på banan, dessutom sprang han förbi ett hinder mot utgången -WTF (igen!) och rev as många hinder... ute där med ..
AJA .. Får nöjja mig med att jag blev trea och att Prinsen fick fyra fel som bäst? right?
Nästa tävling tar jag nog bara med Rojsan , och det blir nog räkanhoppet jaaooo (Y)
 
JUSTE JUSTE ......
... TACK mammiih för Annimo kavajen ;*
Och hihih fanny tackar la sin kära mor också då? ;D
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0