nya äventyr, u gotta love it

Busy day, again. Igår kom min helt underbara vän, Jasse. Red och fixade stallet. Nya äventyr VARENDA gång men totally worth it. Måste bara tacka henne, för att hon ställer upp för mig och pushar mig och verkligen finns där!
Hon åkte hem idag och jag har vart så slö. Ingen sömn inatt, tyvärr.
 
Red ut Ubbe och Palett. Fortini och Otto kände jag på lite i paddocken hos Åsa. Imon åker viii!
Har inte så mycket att säga förutom att jag vill spola tillbaks tiden, återuppleva samma moment over and over again. Och ja, engelska och svenska blir fint tillsammans.
 
Just det ja, hjälpte Åsa med hundarna så sover här inatt. Skönt!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äventyrs brudarna vettuu!

2012-07-06 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0