stressad

 
Jag ber åter igen förlåt en riktiga dåliga uppdateringen. Men det händer så mycket. Vill skratta och gråta på samma gång. Imon åker vi till Varberg, hästar och vänner. Min vän Jennifer ska dit och fota och vi har hängt ihop under alla åren och vi har nog världens konstigaste humor, jo. Jag saknar henne nog. ;)
Men jag har massvis att packa. Ubbes grejer ska packas. Mins kläder. Mat. Jag har en lång lista som jag kan skriva ner här sen, bara för att. Det är ju trots allt MIN och KELLYS blogg.
 
Love u all!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Traaatteen! :D Hahaha Fett kul skarre bli! Saknar dig oxå jöhh, Trodde jag aldrig jag skulle gö? :OO Fuu

2012-07-18 @ 18:27:41
URL: http://ekbergochwinbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0