Alingsås ponny derby 2012...

Dagen igår var med ord -OTROLIG!-
Ponnysarna visade sidor som jag inte sätt från någon av dem tidigare!

Prinsens resultat:
L.B
*DUBBEL NOLLA :O :O
-6:e placerad!

L.A
*8-FEL!
-BÄST!

Att han äns orkade första rundan var bara ett under och att han blev dubbel nolla var ett MIRAKEL!
Sedan att han återhämtade sig och gick in och klarade en L.A bana med massa massa derby hinder på 20 språnf! Helt sinnes!
Den ponnyn överaskar mig HELA tiden ska jag bara säga. Höjden var absolut INGA problem!
Han hjälpte mig att trampa om och var HÖGT över många många hinder!
Och som det ser ut nu så vet jag faktiskt inte om det är jag eller min syster som skall tävla han på Dagstorp, men det är bara 4 veckor kvar och han behöver träna upp sin kondition så jag skall se till att han får upp den ilf. Sedan får vi se om det blir jag eller natta som tävlar han ;)

Rojsans resultat:

L.B
*4-fel i grunden
-Första gången jag hon hoppade en pullmangrav så hon kröp in och travhoppade, så  hon rev hindret. Men hög och fin hela andra delen av banan! GRYM!

L.A
*4-fel (A:0)
-Världens BÄSTA ponny ska jag bara säga! Grymt tempo genom HELA banan , det som var så kul var just att hon aldrig blev trött! Men mot sista hindret så lutade det neråt och jag tog tillbaka henne för mycket så hon orkade inte riktigt med sin ''kassa'' gallopp.

MEN dock hade vi den näst snabbaste tiden i klassen, så myyyccket stålt över henne.
Blir bara såå sjukt besviken på mig själv när jag klantar mig! GAAH

aajaaa, jag och ,mina ponnys är redo för Dagstorp 2012!
Prinsen behöver bara bättra på sin kondition!


Kärlek till dom bästa!

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0