Halmstad Meeting

På torsdag åker min familj till Halmstad med Ubbe och min systers häst, Lilleman. (smeknamn)
Jag hoppar LB och LB+5 på Fredagen och en LA på Lördag. Sen beror det på hur det går om jag kommer till A eller B-finalen, återstår och ser.
I A-finalen blir det LA+5 och i B-finalen LB eller LA, osäker ännu ;)

Ska ju till Emma och träna. Hoppar b.la en trekombination då jag har otroligt läskiga hjärnspöken för dem, endast med Ubbe. Så det ska tränas och sen tror jag faktiskt vi är redo för detta och jag hoppas han sköter sig. Man vet ju aldrig med den herren men håll tummarna.

By the way, anläggningen ser ju sjuuukt stor ut. Har aldrig vart där men visst ser den gigantiskt ut?

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0