heheheheh....1:an here I COME!

Säger bara, hej då nian, hej då Trollhättan . Hej då fridaskolan, hej då ASPEN (GAAAH BUHU!) Hej då trollhätte vänner, hej då alla goa lärare, hej då allt.. Nu bryter jag mig fri, fri från årskurs nio -redo för ettan.. börja om på nytt!

Ikväll blir det absolut SISTA dagen på Fridaskolan Trollhättan .. Herre gud, vet inte om jag skall glädjas eller stört lipa? Så många minnen.. 4 år har jag utväcklats på frida.. ''tåg luffare'' har jag blivit..
Sen jag kom till denna skolan har jag vågat göra saker som jag innan inte visste fanns.. jag vågade stå inför klassen och sjunga.. sjunga seriöst och folk skrattade inte åt mig när jag läste upp en novell som jag skrivit från hjärtat.. de klappade händerna och klapade mig på ryggen.. ''snygg novell bruden!''

Gud gud om alla skolor var som denna asså... inget bråk med lärarna (för det mästa ilf) utan nästan som en bff? *liiiite överdrivet kanske* men llite sanning finns det i det.. GUD asså .. alla vänner?

Ikväll skall emmisspemmis ta med sin kamera så jag ska bannemej råna den från henne och ta kort på varrända liten filur på skolan!
Sedan ska jag spara ALLA kort .. så jag kan minnas .


MONGO BILD .. heheheheh bjuuur lite pytte pytte lite på den ;)

PS: Jenny? hahha du är inte den första som påpekar att jag är rolig med att förklara saker.. kul att jag gör dig glad ilf gummssi ;*

xoxo
//Kelly

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken skola blev det? :)

2012-06-11 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0