Hej och Hejdå

Red Ubbe och Cindy i paddocken imorse. Ubbe var riktigtriktigt fin. Så härlig känsla. Avslutade med en oxer på ca 1m bara för att känna att allt funka och oj vad han hoppade. Väldigt imponerad, han brukar inte hoppa så fint på lägre höjder men jodå.

Cindy är Cindy. Hon hoppade väldigt fin dock gör hon något studs grej innan så vi kommer helt fel. Så fick antingen 'rida på' henne mot hindret, alltså låta henne gå eller hålla emot och göra en halvhalt. Även hon imponerade på mig. Ingen förstår vilka språng vi får här hemma, det är helt sjukt hur den hästar hoppar. Måste få det på bild, tro mig. Helt otroligt!

Nu ska jag packa det sista, om 20 minuter drar jag och kommer hem på måndag. Hoppas ni får en bra helg, det ska jag med världens bästa klass som skapas!

Haha, bild sen julas.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0