I'm HOME

Nu är jag äntligen hemma efter några jobbdagar hos Martinsen. Har haft rikigt kul och jag hade med mig Otto och Ubbe. Vill bara säga att Ubbe har vart så underbart fin alla de här dagarna, helt otroligt. Han har hoppat otroligt bra, i dressyren är han klockren och när jag rider ut joggar han i lågform. ÅÅH min fina.

På tisdag är det träning för Emma hemma hos henne och på Torsdag åker vi till Halmstad på meeting. (berättar mer om det sen)

Otto har också vart väldigt fin. Dock var han förjävlig en av dagarna. Jag skulle rida ut och han vägrar fatta högergaloppen på vägen hem. Han bocka och gjorde luftsprång. Så red ut han dagen efter igen och bara trava (riktigt fin var han då) och hoppade han sen lite i paddocken och vilka språng. Underbar!

Karin smsade mig nu, jättegulligt sms. Grym är hon! Hon deltog b.la i Nääs-elitlag på häst som gick vidare till Globenfinalen nu och var nolla med sina 2 hästar i 140 och Bella (6år) i 130.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0