Inför Dagstorp..

Här kommer ett helt LASS av tjöt inför Dagstorp ;)
Tänkte visa vad pollarna ska ha på sig de tre dagarna när vi är där!
Men som ni märkte i det förra inlägget så vill jag köpa nya, men får se hur mycket pengarna näcker till!

Prinsen.
Dag (1)

*Kingsland schabrak.
*JW huva.

Dag (2)
Där vet jag inte riktigt riktigt säkert , men om jag inte köper nytt eller lånar från FannyBananii så blir det exklusive horse wear schabrak som är marinblått med silvriga kanter.

Dag (3) -Final dag!-

*JW Schabrak.
*JW Huva.
Denna dagen får lilla Prinsen låna Rojjskis JW schabrak (Y)

Rojsan
Dag (1)
??
Dag (2)
??
Dag (3) -Final!-

*JW schabrak.
*JW Huva.

som ni ser vet jag inget annat än just till finalen :O
Så måste köpa eller låna!-PANIK!-

Senare under dagen kommer bilder från Alingsås Ponny Derby.

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0