Jag är tillbaka fina läsare

Jobbat under midsommaren men jag klagar inte, härliga pengar efteråt ;)
Min underbara vän Anna bor väldigt nära där så åkte hem till henne och käka glass och hade det allmänt mysigt på midsommarn. Har även passat på att rida jätten (Fortini) när jag ändå var där.
 
Idag hämtade mamma mig så åkte vi och hoppa i Ingaredspaddocken. Jag hade Cindy och Emily hade Zack. Cindy var väl lite hej där och lite hej här. Men hon hoppade bra och jag invigde mina tretorn (falsterbo) och de var ganska leriga sen men de är fixat. VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT DET ÄR GJDKGJDLGK SVÅRT ATT KOMMA I STÖVLARNA? Det tar en evighet att ta på sig dem men när dem väl är på är de gudomliga.
 
Nu ska jag kolla lite film, tips? bara säg till.
Saknar min klass.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0