JAHA?

Jag tror säkert att dessa kan ha lite spöke i dragkedjan, men dock älskar jag verkligen skon och stilen på den. Lite mera sportig enligt mig. Visst visst traditionella läderstövlar är det ABSOLUT inget fel på. Men ridning är en sport och ngt som jag stör mig jä** mycket på är att man ska ha vita byxor och kavaj i stallmiljö? ööö jaha? vad gick snätt lixom?
Och eftersom att ridning är en sport tycker jag inte att det ska se ut som om man ska på fin middag.
Men heller tycker jag inte om att sticka ut för mycket, så man kan ju inte heller komma utan vita ridbyxor på tävling :/
Och dessa stövlarna kommer inte heller bli mina vardags ridstövlar utan bara till tävling eller finare träningar. Då jag har mina Dyon schapps att träna i :)

Sen kom jag på en toppen ide :D
Jag skall köpa Charles Owen hjälmen som är svart och ''guldig'' i mitten :D Den till Tretorn stövlarna -mumma!-

Dock återstår det och se om stövlarna ens kommer passa runt på mitt ben. Då jag har något smala ben :(
Hoppas får man göra ilf ;)


GAAH ''god give it to me baby!''

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0