Kelly's BACK!

Hejhejjj :D
Sitter här med nyduschat hår och med rena kläder, och tittar ut genom fönstret. Där lyyyysser SOLEN! GAAH WTF?
aah , lyssnar dessutom på Rabbarrock med Björn Rosenström :D YEEAH!
 
Asså den nya blogg.se? Fattar faktiskt INGET :$
Tyckte om det gamla juuuu :'(
 
Aja .. igår var det pay'n jump på LERK , där hoppade jag både Prinsen och Rojsan i 110(L.A) -KATASTROF!
Prinsen var en kanon (pigg/stark) ALDRIG varit med om ngt liknande med han? :O Jag var dessutom en stresspotta för jag hade naada starter mellan rojsan och prinsen :O
sååå det blev 8 fel , men han kämpade på ;)
 
Rojsan var det värsta jag varit ,med om :O
Jag hade INTE lugnat ner mig från förra starten med prinsen så jag strässade och var alldeles för hård i handen! Då det är en jätte skillnad på prinsen och rojsan! -Prinsen så måste man hålla ett starkt stöd i munnen, medans Rojsan gillar att man är mjuk. Det brukar jag vara men iogår gick inget. Aja tur som jag har så erbjöd sig min gudmor Annika Teibl att jag fick komma och träna på Söndag. Så att det känns liiite bättre inför Dagstorp ;)
Aja det vara bara en pay'n jump? VAD FAN KELLY?!? -RYCK UPP DIG!
 
Idag , eller ja snart kommer gabbsen, då ska jag dra till stallet och byta hagar på pollarna då de inte ska gå i gräs nu innan Dagstorp.. sååå blir jäkligt veligt :(
 
Seriöst? ÄLSKAR bilerna :S
Grageelagh Roisin & Prins Achra Vaumirpa!<3
 
xoxo'//Kelly
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0