My dayy .. jaoo

The one and only!
Träningen igår var KANON!
 
Rojsan var en kossa MU i början, men efter att vi gjort lite gallopp ramlade femöringen ner *KABOOM* helt sinnes asså! :O
Sjuukt vad hon har utväcklats!
Från att knappt kunna böja på nacken till att gå på tygeln och jobba med ryggen..
Från att inte kunna skritta ''normalt'' till att vara ''trög''...
Från att inte kunna galloppera utan att gå i 120/h till att gå i samlad gallopp på tygeln..
Från att inte få nudda munnen utanan protest till att kunna göra halv halter...
 
HELT SJUKT!
Love u!
 
Prinsen och jag ,... hmmm vad ska jag säga? Han skötte sig la? Hängde liite väl mkt i handen och ville springa med huvudet i lufter liite väl mycket :/
Men i det stora hela så gick det priima!
 
Idag var jag först en tur på Överby med Gabbiih där jag köppte en bikini från H&M och Gina, och en stickad tröja från JC :D
Jätte fiiina ;)
Sedan åkte Gabbih till sin boyfriend.. och då passade jag på att hälsa på min lilla älski som precis kommit hem från Hawaii och LA-That bitch!
Vi åkte sedan in till Lilla Edet och träffade två andra godingar Karro och Emma ;D
Sedan åkte jag och Ribbe hem till MOI där vi käkade räkoor osv, sedan flummade vi (som vanligt!) Sedan kom Elvira och Thim. nice one!
 
nu sitter jag här forever alone.. *suck*
 
Ajaaa , imn blir det att kanske kanske få åka med Beckii till Gbg :D :D :D YEEH
vi får se vi får se!
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0