Nu är det slut

Nu har jag gått ut högstadiet, fattar ni? Helt sjukt hur snabbt det går.

Gårdagen var helt underbar med middag och världens goaste klasser. Kunde dansa med alla utan att bry sig. Love it och idag så grät de flesta och jag inser nu att detta är slutet. Verkligheten har kommit ikapp mig. För 3 årsedan så sa jag bara; detta kommer bli såååå långa år här på skolan men det har gått för jäkla snabbt.

Idag när vi hade fått våra betyg, sagt hejdå till lärare. Så ställde sig min klass i en ring så kramade man alla osv. Men när jag kommer till en av mina verkligen närmaste vänner, Siri. Då bröt jag ihop totalt. Och jag får ont i magen av att bara förlora henne. Vi kommer träffas i sommar, och i 3 år till på gymnasiet. Men den fina underbara tjejen betyder något otroligt. Vi kunde inte ens krama varann istället så grät vi i floder och slog varann för att vi grät för varanns skull, DET är äkta vänskap. Men gav en henne en gooo och stor kram sen, min fina bästis!

Idag har jag fullt upp. Ska bara slänga i resten av tvätten och sen fixa stallet. Träna Fortini vid 6-7 och sen åka på partyy med alla nior. WOOPWOOP som man säger, last thing togehter. Även om jag kommer hålla kontakt med de flesta så finns det dem man aldrig träffar igen. Så nä, nu kör vi. Hästar och vänner!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0