resultat Halmstad Meeting 2012

Åkte somsagt iväg med Ubbe. Jag var väldigt nervös då det inte alls har gått bra för oss det senaste. Men något har ändras, fyfan vad bra det har gått.

Fredag:
LB - Första gången jag är riktigt nervös. Stor gräsbana, tittiga hinder. Gjorde en säker runda och kom 3a. Så allt började bra. Det var bedömning A:0/A:0
LB+5 - Bedömning A:0 Alltså det gick på tid direkt. Här var var han väldigt fin men han fokuserade på banken som stod bredvid hindret och peta hindret. Men mycket nöjd och kom 6a utanför placering. Detta var även första kvalet i LILLA RUNDAN

Lördag:
LA - Detta var andra kvalet i LILLA RUNDAN. Och bedömningen var A:0/A:0 och det blev en seger. OJ va fin han var. Så var riktigt nöjd och jag gick även vidare till A-final.

Sändag:
LA+5 - Gick ut som nästsist då man startar efter sämsta resultat längst upp och bäst längst ner. Och det var ingen nolla innan mig och jag var sååå nervös. Jag visste att jag kunde fixa det, visste att Ubbe kändes grymt fin. Men lägger tyvärr in ett och annat galoppsprång för mycket men var nolla och det blev VINST. ÅH vad lycklig jag var/är.

Fick med mig 2 segertäcken hem och en helt underbar häst som är back on track. Lite bilder kommer kanske sen. Ska ta in hästar osv nu. Världens lyckligaste är jag!!
/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0