Tjabbakrabba

Igår blev det en hel del åkande. Hästar skulle ha skor, hästar skulle hem, hästar skulle till sommarbetet men de blev ridna allihopa.
Otto och Palett red jag barbacka på. Hade med mig Åsa's hundar så var ute 30-40 minuter på båda. CIndy red jag i paddocken. HELT galen, sprang och hoppa på stället. Så tog gramanen och oj va fin hon blev. Pigg och stark men mycket bättre. Ubbe red jag ett riktigt dressyrpass på. Mycket ställning, allt skulle vara lösgjort. Han hade huvudet nere i backen, ryggen jobbade helt fantastiskt och jag satt där och var riktigt nöjd. Påbörjade skänkelvikningar, han gjorde det bra. Men det ska jobbajobbajobba på det.
 
Det har inte gått att göra skänkelvikningar innan då han bara stressade upp sig och studsa. Men igår gjorde han det han skulle och jag nöjde mig där sen. Emily red Zack som nu längre knappt är min, utan My och Emilys.
 
Idag blir det uteritt på alla PLUS att Fortini kom igår. Han ska tränas för Tony så here we go.
/jenny
 
Bilder kan klickas på hästarna och komma upp ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0