Träning för Anna

Tränade Ubbe för Anna idag. Han var verkligen jättefin. Men i slutet så var det en trekombination (som vi hade med tidigare i banan) men hästen blir lång och stark och det är ett språng, två språng. Jag har verkligen kommit över ''skräcken'' men nu kom den tillbaks. Han stannade helt plötsligt på sista och jag vet inte vad som händer ;). Han MÅSTE lära sig att korta sig ordentligt och jag måste börja om när jag rider mot en kombination, alltså sakta ner men ha ett tryck utan ett för mycket. Så ska jobba mycket så han blir som ett gummiband.
 
Bara att jobba, Men förutom det så var han såååå fin. Mitt misstag men han var verkligen gudomligt fin!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0