What keep's me going..

Idag, just IDAG var det tydligt.
Så tydligt att inte bara en, utan FLER såg det!
Många roliga komentarer..
''Vad fin hon har blivit..''
Man kan inget annat än att bli glad :D

Jag kunde vara stilla i handen utan att hon gick fortare :D
Heeeeelt sinnes asså!
Tänka sig att killen som arbetar med att ''bossa'' runt Malin Baryard Johnsson och Peder Fredricsson sa just att JAG -Kelly Elin Marie Wessling- Rider grymt, att JAG gjort ett fantastiskt jobb med min häst, att JAG rider henne bra, att ROJSAN är en grymt snygg ponny, att han säger att VI kommer gå långt!
Helt sinnes asså!



DÅ!

NU!

HAHHA det som är AS FULT är just att hindret på bilden inte är så jävla högt (110) , men kolla på tekniken! SKILLNAD!

xoxo
//Kelly


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta åt dig allt. Jätte kul ni är duktiga. Lycka till

2012-06-05 @ 09:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0