1 April imorgon

Imorgon är det 1 April. Världens skämtdag som jag verkligen hatar, usch. Går på allt och inget!
Men imorgon blir det tävling för både mig och mina 2 systrar. Själv ska jag till Billdal med Palett, DIV1 storhäst. Hoppar 110 och sen får vi se om det blir laget, vet ju aldrig med det där.

Medans mina syskon, Emily (13) och My (9) ska iväg till Mark och hoppa. My ska ta med sig Lana och meningen var att Emily skulle hoppa Åsa's ponny men nu blev det tyvärr förhinder. Så då ska Emily testa hoppa min plutt, Zack. Bra för han att komma ut. Så nu är Emily borta och rider Zack. Gav henne tips att rida framåt hela tiden och inte bry sig om formen, han bär sig ganska bra själv. Så håll tummarna för henne imorgon!
Tror hon skulle hoppa en LD och en LC i avd.b Han är ju endast 7 år.


Från Nääs förra året, nolla!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0