BEVIS!

NU är jag JÄTTE trött ska jag bara säga!
efter att mamma kom med en jätte rolig ide om att jag skulle träna dressyr idag på lektions HÄST.
Var lite sprallig innan men jag gjorde det! Och det gick inte sååååå dåligt faktist :D
Kunde till och med göra förvänd gallopp-den ni!-


Som ni ser så ser jag faktiskt INTE så värst liten ut heller! -nästan lagom ju!- Det gör mig faktiskt liiite ledesen, det betyder ju att det är på gränsen på D-ponny ? Eller?
hmmmm
vill verkligen tävla en STOR HÄST !

Mamma baah: Kelly? Du får hitta ngn som vill sponsra dig en häst? ;D
hahahahaa gooaste mamma!<3

Dagens outfit:
•Kingsland strumpor.
•Kingsland väst.
•JW Ridbyxor.
•Kingsland vantar.
•Dyon shapps.
•JW hjälm!<3


Nu ska jag duscha sedan sova gött ;))

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0