Filmdag!

Mysig dag i skolan idag :D
nice one!
Filmade en musikvidio i typ en halv timma sedan åkte jag hem till Ludde där ribbe och simon var och filmade sin film med rikard och pontus .. herre gud vad seeeeggtttt det var ;D he he
sedan åkte jag och ribbe lotta hem vid tyyp 12 och åkte in till edet och käkade pizza!!!
Sedan bara vi gick runt i edet i några timmar och flummade!
Nu skall jag ner till stallet mitt och rida igenom min ponny och sedan fixa stallet!

Dagens outfit såg ut såå här:

''Kass kvalite -i know!-''
•Byxorna-Gina tricot.
•Toppen -Gina tricot.
•Skinnjackan-Gina tricot.
•Skorna -Converse!


HEHEHE kännde att jag var ett liiiitet gina ''fan'' idag ;D


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0