Godnatt bloggen

Såg att startlistan kom upp förut IDAG, när det skulle komma upp igår... hum, lurigt!

Har ridit ut Ubbe tillsammans med My som red Otto. Jag fokuserade mest på kortgalopp i en lågform och variera min sits utan att han ska köra upp huvudet och öka galoppen OCH för att My skulle kunna trava Otto, och inte galoppera ;)
Gjorde även lite galoppbyten och förvänd galopp.
Men Ubbe var riktigt fin och på hugget, han ville lite för mycket. Så benen flög i början men efter att kortat han ordentligt så släppte han så jääääkla fint. Helt sannslöst hur bra han gick sen. Och byterna satt riktigt bra, mjukt och fint!
Otto lullade på efter och My var mycket nöjd när han gick över till en lugn galopp uppför en backe.

Longerade Cindy i ca 20 minuter. På en liten volt. Superduper fin. Red ut Zack, galopperade ut lättare sagt, Klockren, dock lite brötig i sina byten. Men annars jättefin. Den förvända galoppen sitter iallafall som en smäck!

Nu blir det godnatt för min del. Är sä jäkla trött. Har mockat X-antal boxar idag också. (Ja, jag gillar att gnälla)
SÅ nattinatti!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

OKAYDOKAY :D



2012-03-18 @ 21:31:36
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0