Godnatt

Börjat trixa lite med bloggen, dock inget synligt änsålänge. Menmen..

Vart ute sen halv 8 och kom in för cirkus 15 minuter sen. Bakat negerbollar. :')
Jag toppade Palett's man och klippte hovskägg och skägget. Så nu ser hon lite bättre ut. Red ut Otto och nattade hästarna där borta. (som jag förövrigt red ut förut idag, så jäkla fin!!)
Kom hem igen, fixade Otto och sen nattade jag dem här hemma. Alla hästarna reds ut idag.

Allt är nu packat i bilen. Imorgon rullar bilen härifrån kl.7, tävlingen börjar 8. Så är där runt halv 8. Hinner gå banan i lugn och ro och säkerligen titta på några ekipage innan jag lastar ur. Så uppdateringen kommer tyvärr inte bli speciellt bra.

Hoppas ni har haft en bra dag, trots det äckliga vädret.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0