Home pretty home

Pisa proven gick riktigt bra idag. Alla fick olika prov och jag ett prov med mest läsförståelse vilket var super bra. Då jag både gillar det och kan det bra :) Sen var det inslag med matte, Naturvetenskap, Problemlösningar. Jag gjorde 60 sidor med bara det... Provet var ungefär 2 cm tjockt = mycket!
Fick godis och pizza sen. Orkade inte äta upp pizzan så gav den till några vänner som inte gjorde pisa provet. Efter det blev det en enkät som man skulle fylla i, ca 1.5 cm :p

Nu är jag hemma. Ska byta om och gå ut och fixa inför träningen. Jag tränar nu i andra gruppen med Zack (D-ponnys/Storhäst) och Ubbe går bland storhästarna. Blev problem med B-ponnys i första gruppen, skitsamma. Träningen börjar runt 6. Så ska fixa lite grejer innan det.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0