I got the worlds GREATEST horse -ever-!

Vet inte riktigt vart jag ska börja?
Rojsan var den BÄSTA ponnyn idag! (som alltid^^)
L.B
-Gick som en smäck och som Jenny sa satte vi en vinst! NICE ONE! Fattar inte vad vi gjorde , trots att vi FAKTIST travhoppade ett hinder-ni kommer se på filmen!- så VANN VI! Min och Rojsans första vinst till sammans !
K Ä R L E K till min lilla prinsessa!
L.A
-Även denna klassen var hon hög och fin, jätte fin inga problem NÅGON STANS!
Men nian var en trippelbarr och jag blev ''osäker'' och lämnade henne lite med skiten, och det var ALLDELES för lång för att hoppa så vi kraschade liite.. men men vi kom igen och hon var superduper !

•Jätte nöjd med denna tävlingsdagen ska jag bara säga! -riktigt JÄVLA nöjd asså!-



(Bild på älsklingen kommer senare då den är på MAMMAS mobil ^^)

xoxo¨
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0