Jag beklagar

Mitt tidigare inlägg. Jag var så jäkla ledsen, men det löste sig. Så nu är jag på bra humör och känns som att allt flyter på igen. Men vart iväg ganska direkt när jag kom hem från skolan, tio i 4. Så bytte om och iväg. (Secret stuffs) Kom hem vid 8 igen och bestämde mig för att rida ut Palett. Inte schysst för henne att vila 3 (!!) dagar och sen hoppa imorgon och på söndag!
Nejnej, så red ut henne samtidigt som jag snackade i telefon. Oups, men det var roligt iallafall.

Palett var verkligen jättefin redan från början och släppte oväntat snabbt. Red barbacka men hon fick galoppera lite.

Nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska dejta min säng. Hoppas ni har haft en go dag, det har inte jag. Nationella prov i KEMI, aldrig i mitt liv att jag gör om det. Verkligen det värsta någonsin, alla elever på GA gick det skit för. Så jag gratulerar lärare och rektorn till smarta elever...

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0