Julia Lundgren!..

Hej hej alla goa!
Detta inläget ska jag tilläga åt en GRYMT duktig ryttare vid namn Julia Lundgren!
En tjej som tillsammans med sin urgrymma c-ponny kämpat sig upp mit MSVA.

Många har givit henne kritiken att hon är för lång för honom..
Men vet ni vad?
Jag har aldrig i mina dagar som ponny ryttare sätt någon tjej/kille som har skitit i vad folk tyckt eller tänkt. Hon trodde på dem och det gör jag med. De klarar att hoppa msva och dessutom vara exakt lika bra i dressyren. Det är en stjärna i kanten ska jag bara säga, då det är många som fått de BÄSTA ponnysarna och bara gått in och kört.. sedan när det kört sönder den ponnyn går de vidare till nästa o.s.v .. Men Julia , julia asså . hon och Nisse har tränat sitt självförtoende tillsamans. Alla rörelser och alla hopp  de gör klarar de för att de har en so Jä**a stor självförtroende i varandra. Visst visst de kan komma fel på hinder. Men Julia skulle ALDRIG klandra Nisse , för ett litet kombinations fel.. Som många andra skulle gjort när man kanske råkar ''peta'' ett hinder o.s.v..

De är så otroligt tajta .. he he lät lite kul .. hmm?
I alla fall, de är otroligt tajta och känner varandra soppas väl , och jag tror säkerligen INTE att Nisse tycker att lilla Julia är för stor eller liknande. Jag har varit med i den sitsen med att folk tyckte jag var för lång .. men det var jag själv som kännde det! Men om inte hästen har ont av det (alltså inte bryr sig!) så tycker jag ABSOLUT INTE att man ska byta såååå snabbt som möjligt. Hellre som Julia gör (inte för att jag tycker hon är lång!) att hon rider på Nisse så mycket det bara går. Nu är de på topp , och jag tror verkligen på detta ekipaget ! Så otrligt fina till sammans! De kommer nå den högsta toppen av dem alla- seeee upp säger jag bara!-

-Om jag skulle få vara någon ryttare skulle det just varit Julia. Älskar hennes stil när hon rider och hur snygg position hon har på hästen -LÖVE!-

hennes blogg:
http://julialundgren.blogg.se/
http://twissa.blogg.se/

he he som ni kanske märker är jag världs kass på att förklara saker ...opps..



xoxo
//Kelly

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Naaaaw, gulleee då :'D

2012-03-27 @ 19:36:20
URL: http://Http://twissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0