KELLY FIXAR'T!

he he he , som everskriften lyyder så fixar jag självklart headern :D
Massa ny bilder HOPPAS JAG , att JENNY skickar till min e-post!

hihih

[email protected]

och när du gjort det jenny-penny , kan du la larma? HIHIH


Dagens outfit sååå uut såå härrrrr:

Vinröd t-shirt med späts , och ett par trasiga jeans på det ;)

Om ni kanske råkat klicka fel till våran andra blogg , så har vi den endast för att testa design och header m.m !
Sååå detta är våran blogg ^^

Headern kommer jag (hoppas jag) bliii assum denna gången , asså ennu bättre :D :D :D

Imorgon blir det att markarbets träna med älsklingen ,sedan pluggaplugga inför matteprovet på torsdag !
PÅ FREDAG ÄR VI LEDIGA -yaaay!-
Men vet inte om jag riktigt vill börja med headern innan provet-måste fokesera?!- Eller ngt?
Sååååå håll utkik från fredag till söndag -då smäller det!- (hoppas jag?)


xoxo
//Kelly<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0