Mål med hästarna

Tänkte skriva lite om vad jag har för mål med hästarna för iår.

Zack;
Lite oklart. Beror på om min syster ska ta över honom. Men just nu ser det ut som att jag ska ha kvar han. Jag skulle vilja kvala till MSVB, vet dock inte om jag ska starta en MSVB. Återstår och se! (C-ponny)

Cindy;
Rutin på LB och LA banor. Sen får vi se vad framtiden har att erbjuda mig och Cindy. (C-ponny)

Ubbe;
Få rutin på MSVB banor. Kvala till MSVA, kanske starta en i slutet av året?! (D-ponny)

Otto;
Starta någon tävling. Åka ut på Clear rounder. Ingen speciell höjd än så länge. Utan tar som det kommer. (Häst)

Palett;
Göra en första start och se hur hon är. Har planerat in första tävling faktiskt! Få rutin på 120-130 i slutet av året. (Häst)

Får se om vi når målen men det märker vi i slutet av året. Hur det blir eftersom Ubbe kan bli såld närsom helt egentligen. Men imorgon gör vi vår första omgång i Eliten tillsammans!


/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0