Massvis med bilder

Under dagen har det blivit många bilder. Men jag lägger upp de som tidsinställda i veckan. Men idag fick ni Cindy bilderna och en film. Så bilder kommer det bli, lovar!

Förövrigt red jag ut Palett med My som red Lana. Var ute i en timma och hittade en ny ridväg, toppen!
Sen red jag Cindy och efter det blev det Zack som jag red tillsammans med Emily som red Goliat. Han vart jättefin och vi red samma runda som jag red med Palett.
Ubbe red jag ut i 10 minuter innan jag red till paddocken och bad Emily filma en snutt. Jobbar med en grej så behövde lite nya filmklipp. Efter det red jag ut i 15 minuter till. Var i paddocken i 10 minuter.

Otto fick vila idag. Rider han imorgon plus 2 till. Kanske hinner med Cindy, longeras givitvis då. Röra lite på sig och få bort eventuell mjölksyra.

Smakprov från dagen;



Vissa bättre, andra mindre bra.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0