Möte med storhäst

Var på möte med Nääs idag, endast storhästar för DIV1 och Elit. Jag hoppar DIV1. Kanske inte i laget men iallafall förklassen. Många människor som man inte kände till överhuvudtaget och andra som man kände mer. Nu är klockan 00.00 LÄSKIGT

Jennifer sover och jag ska på toa innan jag sover, trevligt. Allt är putsat förutom Ubbe's förbygel, mat ska packas och alla grejerna. Tävlingen börjar två imorgon,(stod nio från början) tyvärr kan inte Jennifer hänga med...
Men jag får överleva med mina fina lagkamrater. Nu måste jag verkligen dra mig. Behöver sova lite innan jag ska upp vid halv nio och byta om osv. Ubbe ska få gå ut i en lite mindre hage, ingen lera och bara sträcka på benen.

Kelly har uppdaterat riktigt bra så kände att jag kan chilla lite även om jag har en massa att blogga om så får det vänta tills imorgon! Love you guuys
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0