Något jag alltid längtat över

Är att när jag väl ska hoppa storhäst, att jag inte rider i slowmotion. Utan det ska vara rida för vinna lite då och då och andra gånger rida säkert. Rida för en nolla för att kvala den och den klassen osv. Ni fattar?

Tänker inte bli en av dem som rider såååå långsamt att det får tidsfel, aldrig. Det existerar inte ens. Så ponnyridningen kommer förbli en del av mig, dock inte lika mycket fart och fläkt givitvis men jag tror ni är så duktiga läsare att ni förstår vad jag menar :)

ÅÅHH, så taggad. Efter denna helgen är det Eliten med bästa Ubbe!

Så kom ihåg, jag ska inte bli någon som rider riktigt långsamt. Ni kommer få se... ;)

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0