Nejmen existerar bloggen?

Skämt åsido men har haft fullt upp hela dagen.

Hade skola från fem över åtta till två. Vi hade prov den sista timmen och jag hade verkligen inte pluggat något alls så rätt nöjd, men skulle vilja göra om det. Så hoppas på IG för att få ett högre betyg, (haha, skämt igen)

Kom hem och käkade osvosv. Red ut Ubbe en tur på vägen. Joggade i en väldigt lågform och varierade min sits och längden på hans trav. Han var riktigt fin. Zack fin en promis så han har extra energi imorgon. Sen vid halv 6 åkte vi till Farmor som fyllde år. Vart där och kom hem för cirka 15 minuter.

Morgondagen ser ut såhär;
*Skola - Men har inga lektioner. 5000 elever (1996) i Sverige har blivit utvalda att göra en massa prov för att göra en undersökning i världen över så jag är en av dem. Så en massa prov imorgon, givitvis tänker ni, varför?
Jo, vi får nämnligen egen storpizza, läsk och en massa godis. De ville hålla oss motiverade så imorgon blir det en tjockis dag.

*Slutar tidigt så är hemma vid 2.
*Käka/Byta om
*Fixa stallet
*Fixa hästarna, Zack och Ubbe
*Träna

Tajt med tid till bloggen imorgon men ska försöka dra mig ur sängen tidigare imorgon faktiskt ;)


Kelly, fixar allt idag. Den var superduper!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0