ÖVERTAGGAD TJEJ


Så jäkla taggad! Eller taggad till tusen till helgen. Ska ju somsagt göra min storhäst debut med Palett som inte vart på en riktigt tävling på över ca 5 år. Helt sjukt ändå att efter så många år på ponny göra sin debut på storhäst.

Självklart kommer jag tävla ponny osv men det känns ändå rätt stort att börja hoppa storhäst. Antar att man vänjer sig men lite sorgligt att jag endast har 2 år kvar på ponny, vilket är ännu mer sjukligt. Men Palett är verkligen en riktigt bra övergångshäst. Tobbe Grönberg sa till mig att den här hästen (Palett) kommer lära mig mycket på storhäst och... Resten är secret!
Men mycketmycket bra lovord och kommentarer.

MÄRKER MAN ATT JAG ÄR TAGGAD ELLER? Jag kan hoppa upp och ner, snurra runt och göra volter. Glömde nästan säga att tävlingen går i Alingsås!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0