Samlat mig


Efter en stunds surande så har jag piggnat till och blivit glader. Hästen är fixad, borstar henne igen imorgon. Grejerna packade förutom nummerlappen!! Så får leta imorgon.

Ni skulle sett Ubbe när jag fixade Palett, det var liksom blicken på honom "Jag då?" Jag dör, känner mig så elak mot lillkillen. Otto såg också lite sådär glöm inte mig typ. Kan vara jag som inbillar mig men fortfarande hemsk känsla.

Imorgon rullar transporten senast halv 8. Då ska allt vara klart och hästen inpaketerad i transporten. Håll tummar och tår att Palett sköter sig, man vet aldrig med tanten lilla. Ska se om mamma kan filma med sin mobil då filmkameran åker med de andra gänget, om mamma filmar, vänta er film!
Nu säger jag godnatt! Klockan är ställd på 6, vilket jag kommer klicka av och somna om. Hjälp..
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0