SKOL-DM

Vi hade första mötet i skolan igår. Och jag har velat ganska mycket fram och tillbaka om jag ska vara med eller inte.. Men har kommit fram till att jag ska vara med, på Zack!

Min fina vän, Jasse ska med och hjälpa till. Hon får äran att skritta av Zack. (Hon jublade när hon fick reda på det) Och Jennifer har fått min andra fina vän, Pierre att rida Hajen. Så två orutinerade s.k hästmänniskor ska rida häst på Skol-DM, verkligen jättekul!

Bilder på detta kommer givitvis. Men kan dra lagen om ni vill veta?

Lag 1.

Jennifer & Hajen.
Allis & Tello
Moa & Ronja (älgen enligt mig)
Julia & Nino

Lag 2.
Jag & Zack
Johanna & Shido
Emmy & Clinton
Elsa & Amiiiii (enligt mig islandhästen)

Jag var mest med på för lagets skull, flesta vet varför. Men inget jag går ut på bloggen med. Men väldigt bra lag iår och jag tror (VET) att båda lagen har lika storchans att vinna. Vunnit 3 år i rad, så varför inte en 4:de?

Jasse & Zack

Vinst förra året i skol-dm!

Från V: Jag & Thistle, Disa & Zack, Allis & Tello och Jennifer och Savannah!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0