..sol+värme=keps? HU?


Fick denna snyggingen idag p.g.a av solen!
Jag har ju som sagt Migrän och jag får det speciellt lätt när det är soligt ute och jag tex inte använder keps eller solglasögon. Så jag fick ''nästan'' ett migränanfall. Jag tog min medecin och då gick det ''nästan'' över.. mend et satt i och jag var inte helt med .. men jag vann ju trots allt fösrsta klassen? he he
Nee men efter första klassen kunde jag inte mera utan var tvungen att gå och sova i bilen.
Då kände min mamma att hon var tvungen att göra ngt åt lilla mig, så hon köppte denna godingen :**
ÄLSKAR DIG MAMMA! ->Hatar migrän!<-
den kostade 385:-

Sedan fick jag ju ett present kort på affären som vi köppte kepsen på. -250:-
Så jag passade på att köpa nya vantar då mina älskade rosa bandet vantar har fått pelsglans på sig.

Det blev ett par Kingsland vantar!


xoxo
//Kelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0