Storhästdebuten

FINFINA Palett. Efter 5-6 år från tävlingsbanan så går vi in i en klass, 105 och kommer 2A!!
Så jäkla duktig. Hon svänger ju på en 5öring och den banan passade henne utmärkt :)

i 110 var hon dock väldigt, verkligen väldigt trött. Men hon hoppade likafint bockade riktigt mycket på banan men inget som störde mig, red bara fram. (Hon bockar mycket när hon börjar bli trött)
Men rev första i omhoppningen, hon orkade inte riktigt upp med frambenen. MEN OJ, vad nöjd jag är.

Målet var att komma över startlinjen och mållinjen, vilket vi gjorde. Så jag är riktigt nöjd. Nu ska hon ta det lugnt i 2 dagar, då hon säkerligen kommer få en härlig träningsvärk. Sen börjar jag rida ut henne ordentlig igen.

Så kom 2a av 36 startande i 105 och 24a av 88 startande i 110 varav jag var den bästa Nääsryttaren i båda klasserna. Haha, var tvungen att skryta lite. Men fanns många bra i den klassen och jag låg bäst till. *skratt*

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0