Träning a la mage

Något jag tror alla tjejer suckar efter nu är en vältränad mage. Själv så har jag vart otroligt lat och ätit en massa skitmat dit och druckit en massa dricka med socker i där osv, ni fattar?
Nu har jag tagit tag i allt och äter inte mycket godis, utan en/två dagar i veckan har jag gottigotti. Jag lever i en familj som är sockergalna ;) Men ingen är tjock... Det ni!

Men iallafall, jag äter ordentligt. Alltså riktigt mat. Det borde alla göra, det hjälper inte att man svälter sig själv. Man måste ha energin från maten att orka göra olika övningar. Jag är ingen expert utan jag talar från min kunskap. Du behöver inte äta Mcmat varje vecka, behöver inte köpa godis för att du är sugen, man mår bättre efteråt då man vet att man inte har ätit något onödigt fettigt.

Lite pepp-bilder till en bra och fin mage :)

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0