Världens finaste <3

Bestämde mig för att hoppa Cindy idag. Alltså blev det ingen longering.

Jag började med att rida ut i skogen i 10 minuter. För att sen rida i paddocken. Hoppade fram på ett litet hinder, ca 60 cm. Gick över bommar och jobbade med henne i ca 15 minuter. Sen höjde min syster upp en liten oxer på 70 som sen slutade runt 100-110 cm.

Hon var verkligen kanon duktig, huuuuur lugn som helst, Och vilka språng! Idag visade hon mig att hon verkligen kan. Jag har aldrig tvivlat på henne men idag fick jag en riktigt push och längtar tills vi kommer ut!


Gullig outfit va?
Snobben & Skrutten schabrak, love it.


Självklart en liten film från idag. Hon var jättefin! ♥

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

FAN VA KING HON ÄR!!



De när de är svartvitt och du hoppar, och hon hopar as långt ifrån :O OMG va hon hoppar :DD



FET GRYM,

2012-03-15 @ 21:21:36
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0