Bra start på dagen..


Hejhej :D
Grym start på dagen (Enligt mig!) En skål med blåbär,jordgubbsjogurt och musli med jorgubb och blåbär i!
Stannade hemma från skolan idag! Blev förkylld i helgen hellt vipps, och inte heller hjälpte det att jag inte vilat en sek denna helgen!
Lördags: Ute med kompisar hela dagen + förberedelser inför tävlingen!
Söndags:Tävling HELA dagen!
Måndags:Lisse-pisse med familjen hela dagen fram till kl 10 då det stängde!
Tisdags:Familje ''utflykt'' till gbg och flög drake med hela släckten (nästan ilf?) +Rida två stycken ponnysar!

Ahhh aktiv TJÄJ.SE!

Så jag förtjänade att få stannna hemma och vila upp mig!

NU ska jag plugga lite franska tänke jag sedan blir det att städa rummet.. och sist men inte minst-STEKA I SOLEN!-
Och om jag inte är för trött tänkte jag dra igång med klippningen? -asså gräset!-


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0