Det rullar på!


Macen ÄR bäst! Detta är vad den visar NU!
Om det stämmer vet man ju aldrig ;))

Idag har jag städat rummet (halvt som halvt!) klippt gräset! Att klippa gräset var JÄTTE jobbigt då jag faktist tror jag är pollen allergisk :O
1.Jag blev helt plötsligt snuvig när det började bli varmt?
2.Det kliar i ögonen?
3.Det svider in my nässsaaa!
4.Kliar i halsen?
5.Näsan rinner som FAN!

Kan inget annat en att vara det?
Kollade upp det på internet... MEN ÅÅÅ.. måste ju var det eller?

FAN!
Hittade denna texten på :http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Pollenallergi/

Är jag dum eller har jag rätt?
HERRE HERRE!
Detta kan ju inte bara hända mig? jag som är en sån ute människa? :(

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0