Fina du

Så många gånger du har stöttat mig, så många gånger du har tagit emot mig när jag har fallit. Jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt. Men du övertygar mig att jag är stark nog att klara av allt. Även om jag skulle vara den lataste och mest jobbigaste ungen att övertyga att rida ut i regnet, så gör du det.
Du påminner mig om att man bara lever en gång och man ska aldrig ångra något.

Så tack! Tack för att du finns där när jag faller om och om igen till botten. Du hjälper mig upp och stöttar mig somsagt vad och när som helst. No matter what, du finns där!


Me ♥ U

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Månriddare!

jenny jag älskar dig något otroligt <3

2012-05-12 @ 23:58:56
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0